Продавець Miss Silver – магазин ювелірних виробів із срібла розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1180 відгуків
Перед оплатою погодьте наявність! Термін відправки 2-10 дн.

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Miss Silver - магазин ювелірних прикрас зі срібла

+380 (99) 923-00-63
Vodafone
+380 (98) 576-28-29
Kievstar
+380 (73) 108-14-87
Life

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Згідно зі словами 9 Закону України «Про захист прав споживачів», передбачено право споживача обміняти незаглушений товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не подався за формою, габаритам, фасону, кольору, розміру або за інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо цей товар не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Водночас, згідно з українським законодавством повернення ювелірних виробів ЗАБОРОНЕНИЙ (Постановлення КМУ No172 від 19.03.1994). Ознайомитися з постановою можна за посиланням. У разі якщо ви з якихось причин отримали товар, який не відповідає Вашим вимогам і перевагам, ми гарантуємо його обмін упродовж 14 календарних днів із моменту відправлення замовлення клієнту. У виняткових випадках, можливе повернення прикраси в індивідуальному порядку і тільки після узгодження причин і деталей із менеджером. Повернення товару належної якості можливе упродовж 3 календарних днів із моменту купівлі.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner